Välkommen till min nya blogg!

En blogg om att flytta hemifrån! Här kommer jag skriva om allt i från mina tankar om att flytta, hur jag vill inreda mitt hem, saker att tänka på inför och under flytt. Om att kunna betala alla avgifter varje månad, ha mat på bordet och rena kläder i garderoben... Men för att det inte ska bli så torrt som det låter kommer jag publicera mängder av foton! Och skriva massor om inredning, shopping, mode och allmänt fix och trix hemma!

 

Lite ungefär så kommer den här bloggen se ut.

Hejsvejs så länge!



Sofie Wu    •     •   http://sofuwu.blogg.se

låter riktigt intressant! får återkomma då och då och se hur det går! lycka till med allt!:)

Svar: Va kul att du tycker det! Tack så mycket! :)
sofiaallard.webblogg.se










Kom ihåg mig?
Kreativ 20 åring med många drömmar. Älskar foto, inredning, shopping och slappa söndagar. Jobbar heltid som receptionist och bor med sambon i en etta utanför Stockholm. Kul att du hittat hit och hoppas du blir inspirerad!

HannaVic logotype