Solsken och tvättmaskinstjuvar

 
Jag ska inte klaga, just nu har jag det riktigt bra! Joel tvättar och jag ligger i soffan med fönstret öppet och solar. Dealen var att han skulle tvätta och jag skulle städa, men man måste ju ta vara på solen. ;) Nä men så fort solen förvinner bakom molnen i några minuter springer jag och plockar, haha effektivt..
 
En annan lite rolig sak men samtidigt irriterande! Ni som själva bor eller har bott i lägenhet utan tvättmaskin, har ni nånsin varit med om att någon annan snor tvättmaskinerna under din tvättid? När Joel kom upp efter att ha startat första maskinen hade precis det hänt. Han hade bokat alla fyra maskiner men tre av dem var precis startade... Och eftersom varje maskin tar ungefär 30 minuter på sig att bli klar går man upp och väntar under tiden, därför går han och vår tvättmaskinstjuv om varandra så han kan inte konfrontera personen! Och det går ju inte att lista ut vem det är heller.. Dumt gjort i alla fall..grrh











Kom ihåg mig?
Kreativ 20 åring med många drömmar. Älskar foto, inredning, shopping och slappa söndagar. Jobbar heltid som receptionist och bor med sambon i en etta utanför Stockholm. Kul att du hittat hit och hoppas du blir inspirerad!

HannaVic logotype