Vår!

 
 
Det känns nästan som att det är sommar ute! Förutom att det blåser halv storm ute så värmer solen ordentligt. Så härligt! Och bara sen igår tycker jag träden utanför våra fönster ser mer gröna ut. Tyvärr är jag pollenallergiker och känner av det ganska mycket.. Men men jag är van! Annars har det inte hänt så mycket, jag har varit ledig i två dagar, ska jobba ett kort pass i morgon och sen ledig i helgen. Ska bli riktigt skönt eftersom jag jobbat några helger i rad nu.
 
Nu kom Joel hem från jobbet så vi ska börja laga mat för snart kommer Joels farmor över på middag. Kram!











Kom ihåg mig?
Kreativ 20 åring med många drömmar. Älskar foto, inredning, shopping och slappa söndagar. Jobbar heltid som receptionist och bor med sambon i en etta utanför Stockholm. Kul att du hittat hit och hoppas du blir inspirerad!

HannaVic logotype