Ensiffrigt

9 dagar kvar idag! Allt har gått så fort! Helt ärligt vet jag inte om jag har smält allting än... Känns så overkligt. Och jag är så lycklig och tacksam! Vi har haft mycket tur, som att jag fick mitt jobb så snabbt och snart övergår jag från extra anställd till fast anställd! Vilket kom väldigt lägligt! Men vi har också jobbat hårt för att komma så här långt och faktiskt få en lägenhet, och så snabbt. Och allt känns så bra!
 
Nu ska jag till jobbet! Men först fika med en vän. Och så kanske jag kikar in på panduro! Den efterlängtade lönen har ju trillat in!
 
               
Prickigt och mintgrönt idag! Jag har blivit lite smått galen i mintgrönt just nu...
 
Tjockisen fick va med lite också!
 
Helt normal...
 
Vackra kisse, va jag kommer sakna dig <3











Kom ihåg mig?
Kreativ 20 åring med många drömmar. Älskar foto, inredning, shopping och slappa söndagar. Jobbar heltid som receptionist och bor med sambon i en etta utanför Stockholm. Kul att du hittat hit och hoppas du blir inspirerad!

HannaVic logotype