Om att flytta

Jag har så länge jag kan minnas haft ett stort intresse för inredning och design. Och att få inreda mitt egna hem har länge varit en dröm. Nu är det helt plötsligt inte långt kvar tills den dagen är här. Jag och min pojkvän tittar nämligen runt för fullt efter en lägenhet som kan passa oss. Just nu bor vi båda två hos våra föräldrar, men åker fram och tillbaka mellan våra familjer för att vara med varandra. Det skulle helt enkelt vara mycket smidigare om vi bodde under samma tak.
 
Det känns konstigt att jag inte kommer bo med mamma, pappa och lillebror längre. Lite ledsamt också.. Men någon gång måste jag ju flytta hemifrån. Och nu på mitt 20:onde år känns det helt rätt att gå vidare i livet. Och att få göra det med Joel känns helt underbart!
 
 
Lite bilder från min instagram:











Kom ihåg mig?
Kreativ 20 åring med många drömmar. Älskar foto, inredning, shopping och slappa söndagar. Jobbar heltid som receptionist och bor med sambon i en etta utanför Stockholm. Kul att du hittat hit och hoppas du blir inspirerad!

HannaVic logotype