Drömbadrum

Badrumet är väl kanske inte det roligaste rummet i ett hem!? Ändå spenderar man väldigt mycket tid där varje dag. Därför borde man ju också änga tid åt att göra det personligt! Och som jag kanske har nämnt tidigare föredrar jag en 'less-is-more' stil när det kommer till inredning. Och det gäller även i badrumet tycker jag. Men om det är nåt rum som det lätt blir plottrigt i är badrumet nr.1 på listan. Med alla produkter och verktyg behövs det ju verkligen bra förvaring. Ett snyggt badkar eller duschkabin är något jag också drömmer om. Nu har vi ju ett duschdrapperi och jag tror inte det finns något obehagligare än när det kalla drapperiet slickar sig mot kroppen..huua! Ett företag som sysslar med badrumsinredning är INR.se. Gillar starkt deras stilrena design på blandare, kabiner och handdukstorkar. Kolla bara den här blandarväggen!
 
Bild lånad från INR.se
 
Så galet snyggt! Inredningen i övrigt faller mig verkligen i smak. Enkelt men ändå inte inte kalt och opersonligt. Ett riktigt drömbadrum helt enkelt!
 
Sponsrat inlägg.


JUNITJEj    •     •   http://www.junitjejen.se

Verkligen snyggt!










Kom ihåg mig?
Kreativ 20 åring med många drömmar. Älskar foto, inredning, shopping och slappa söndagar. Jobbar heltid som receptionist och bor med sambon i en etta utanför Stockholm. Kul att du hittat hit och hoppas du blir inspirerad!

HannaVic logotype