Lysande plantering

Bildkälla
 
Som jag har skrivit förut - jag älskar Pinterest! Varje gång jag letar inspiration är det Pinterest jag vänder mig till först. Och ibland hittar man något unikt. Jag måste säga att plantering i glödlampor är något av en unik och väldigt kreativ idé. En fin detalj i den botaniska inredningsstilen som blivit extremt populär just nu. (En stil som jag börjat gilla väldigt mycket) Det roliga med Pinterest, när jag hittar en bild som inpirerar och tilltalar mig, är att en rad nya ideér ibland föds. Varför stanna vid glödlampor? Det går ju att plantera i näst intill vad som helst. Det vackra med just den här ideén är att man ser hela växtens rotsystem. Men något jag undrar över är hur många växter klarar av att leva sådär och hur länge?











Kom ihåg mig?
Kreativ 20 åring med många drömmar. Älskar foto, inredning, shopping och slappa söndagar. Jobbar heltid som receptionist och bor med sambon i en etta utanför Stockholm. Kul att du hittat hit och hoppas du blir inspirerad!

HannaVic logotype