Julklappar & mellandagsrea

 
Det jag bloggade om några dagar innan jul fick jag av min fina familj. Så glad och ska så fort jag får en stund över ställa mig i köket och använda morteln och måttkannorna. En mortel använder man kanske inte till så mycket, men när man väl behöver en blir det väldigt jobbigt utan. Måttkannor har jag saknat läänge, perfekt till både matlagning och bakning. Sen skadar det inte att dem e snygga också! ;) Samma sak med morteln, även om den inte används varje dag är det en snygg detalj i köket!
 
Idag bär det av till Mall of Scandinavia. Vi shoppade lite redan i går förmiddags på rean men idag går vi all in och har inget annat planerat för dagen! Ska ni fynda något på mellandagsrean?
Kreativ 20 åring med många drömmar. Älskar foto, inredning, shopping och slappa söndagar. Jobbar heltid som receptionist och bor med sambon i en etta utanför Stockholm. Kul att du hittat hit och hoppas du blir inspirerad!

HannaVic logotype