Påskpynt

                 
 
 
Jag har redan börjat med lite påskpynt hemma hos oss. Inte mer än buketten med tulpaner och körsbärskvistar dock. Men det är typ det jag tycker är mysigt med påsken, vårkänslan. Och vad är inte vårigare än en bukett tulpaner?! Haha det var lite roligt när jag skulle köpa blommorna och kvistarna! När jag gick in i blomaffären och sa att jag skulle ha tulpaner och körsbärskvistar skrattade nästan tjejen i butiken åt mig. Lite drygt sa hon 'Det blir inte snyggt. Alldeles för spretit.' Hennes sätt att svara på gjorde mig ganska paff, haha. Men jag visste hur jag ville ha det så jag bad om två tulpanbuketter och ett knippe kvistar. Då sa hon: 'Och du ska sätta ihop det här själv?' Lagom nedlåtande... Men jag blev nöjd med resultatet. Och tror det kommer bli ganska fint när kvistarna blommar ut! Men vi får se! Vad tycker ni?
Kreativ 20 åring med många drömmar. Älskar foto, inredning, shopping och slappa söndagar. Jobbar heltid som receptionist och bor med sambon i en etta utanför Stockholm. Kul att du hittat hit och hoppas du blir inspirerad!

HannaVic logotype