Ett pinsamt hej i tystnaden

Ja ni det var ett tag sedan.. De senaste veckorna har bara flugit iväg och jag har inte hunnit med annat än jobbet i princip. Att det så smått har blivit ljusare ute har fått mig att vakna mer ur vinterdvalan och gett mig lite mer ork. Jag har saknat bloggen men inspirationen ännu mer... Men om inspirationen inte vill komma till mig så får jag väl dra fram den någonstans ifrån!
 
Jag kan ju visa lite bilder jag knäppte av förra helgen. När världens finaste överraskade med hotellövernattning på spahotell (!) Han hämtade upp mig på jobbet på fredagen, satte mig i bilen och vi började åka. Ovetandes om packade väskor i bakluckan åkte vi i dryga en timme tills vi kom fram till Grisslehamn och stannade utanför hotell Havsbaden. God middag och jacuzzibad väntade! Och ett underbart väder fick vi på köpet.
Vintern är kanske inte så dum ändå. Särskillt när man sitter i en varm badtunna och tittar ut genom panoramafönster över ett frostigt vinterlandskap!
Kreativ 20 åring med många drömmar. Älskar foto, inredning, shopping och slappa söndagar. Jobbar heltid som receptionist och bor med sambon i en etta utanför Stockholm. Kul att du hittat hit och hoppas du blir inspirerad!

HannaVic logotype