Sommaren e kort

 
Tänk va fort sommaren har gått! Nu är den förvisso inte riktigt slut än men väldigt snart är september här... Hur kan det gå så fort? Helt otroligt... Men innan september är här ska jag och mamma till Grekland en vecka! Det ska bli underbart!
 
Vet att bloggen har fått lida väldigt mycket under sommaren.. Men den har helt enkelt inte vart det första jag tänkt på. Har inte riktigt haft tid eller ork och inte heller inspirationen till att blogga. Men nu börjar inspirationen så smått komma tillbaka! Om det fortfarande finns några kvar där ute som läser min blogg då och då, skriv gärna en kommentar om vad ni önskar att jag ska skriva mer om! Vad har ni uppskattat mest av i mina tidigare inlägg?
Kram!











Kom ihåg mig?
Kreativ 20 åring med många drömmar. Älskar foto, inredning, shopping och slappa söndagar. Jobbar heltid som receptionist och bor med sambon i en etta utanför Stockholm. Kul att du hittat hit och hoppas du blir inspirerad!

HannaVic logotype