Doodle Box

Ni vet ju om att jag brukar doodla mönster och grejer. Det här är ett pågående projekt som jag hållit på med ett tag nu. Eller jag gjorde klart locket för länge sedan och kunde inte bestämma mig hur jag ville fortsätta. Måla i färg? Tejpa kanterna på locket? Eller fortsätta mönstret på hela lådan. Det senare kändes som det roligaste och lite mer utmanande. Det är inte helt lätt att rita på ett föremål kan jag säga. Lite pilligare än på platt papper. Men roligt är det!


Emma -merakibeauty.se    •     •   http://merakibeauty.se

åh vad kul jag älskar att göra doodles :)

Svar: Åh ja visst e det roligt och inspirerande!? :)
sofiaallard.webblogg.se

Joanna - livet med aspergers    •     •   http://familjeliv.se/blogg/domkallarmighannes

Så fint

Svar: Tack! :)
sofiaallard.webblogg.se

hanna t    •     •  

åhh du är så duktig!

Svar: Hihi taack! :)
sofiaallard.webblogg.se










Kom ihåg mig?
Kreativ 20 åring med många drömmar. Älskar foto, inredning, shopping och slappa söndagar. Jobbar heltid som receptionist och bor med sambon i en etta utanför Stockholm. Kul att du hittat hit och hoppas du blir inspirerad!

HannaVic logotype