God Jul!


Mamma och lillebror klär granen så fint, så fint.
 
Juldagen redan, idag är en seg dag som på sin höjd bär av till bio. Men det är i så fall först långt senare idag. Annars tillbringas dagen i mjukiskläder framför tv.n. Och så ska jag känna och klämma på alla fina klappar jag fått!
 
Gårdagen var helt perfekt! Vi åkte över till min familj redan den 23.e för att ha uppesittarkväll och sova över. Bingolotto, glögg och paketinslagning. Julaftonsmorgonen började vi sedan med några klappar och gröt. För att sedan åka vidare till Joels familj och öppna mer paket! När klapparna va slut och vi var proppmätta på julmat åkte vi vidare ännu en gång. Till min släkt! Många paket blev det att öppna och tomtegröt innan vi åkte hem till vårt egna lilla hem och somnade på direkten.
Åh så mycket fint vi har fått och det var så roligt att vi lyckades träffa nästan alla familjemedlemmar. Svårt det där när man är så många och alla har olika sätt att fira jul på. Men jag är så nöjd så!
 
Hoppas ni haft/har en fin jul!


a n n i k a    •     •   http://blogofphoto.webblogg.se

God Jul!










Kom ihåg mig?
Kreativ 20 åring med många drömmar. Älskar foto, inredning, shopping och slappa söndagar. Jobbar heltid som receptionist och bor med sambon i en etta utanför Stockholm. Kul att du hittat hit och hoppas du blir inspirerad!

HannaVic logotype