Hello December

Oj så fort det går! Och oj vad mysigt med december. Det har börjat bli riktigt kallt och jag fryser halvt ihjäl när jag går till och från bussen (om jag inte får skjuts hihi). Och jag tycker faktiskt att om det ändå ska va svinkallt kan det lika gärna snöa. Så det blir lite ljusare. Tycker det är fruktansvärt jobbigt att gå upp när det är becksvart och gå hem när det är becksvart. Känner mig som en zombie. Det som får mig att orka är nog att det snart är jul. Men lite stressad är jag allt, eller det är jag varje jul. Över alla julklappar som ska fixas. Men det är väldigt roligt att planera och att se den andres reaktion på själva julafton är det bästa av allt! Än så länge har jag inte köpt några julklappar men många är klara i tanken i alla fall!
 
När brukar ni vara klara med julklappshandlingen?


houseforus    •     •   http://www.houseforus.blogg.se

Så fina bilder....jag brukar inte bli klar med paketerna förrän precis innan julafton
Maria

Svar: Tack! :) Samma här! :)
sofiaallard.webblogg.se

Embla Sofia - Fotograf och blivande mamma    •     •   http://emblasofia.blogg.se

Gud vad fint! :)

Svar: Tack så mycket! :)
sofiaallard.webblogg.se










Kom ihåg mig?
Kreativ 20 åring med många drömmar. Älskar foto, inredning, shopping och slappa söndagar. Jobbar heltid som receptionist och bor med sambon i en etta utanför Stockholm. Kul att du hittat hit och hoppas du blir inspirerad!

HannaVic logotype