NK's julskyltning

 
En tradition jag har med Joel och hans familj är att åka och titta på NK's julskylting. Det är så himla mysigt varje år och alltid spännande att se vad dem hittat på för tema. Roligt är att ju äldre jag blir desto mer inspirerande tycker jag de olika skyltningarna är. Det första fönstret var ett stort dockskåp föreställande ett snöigt NK. Älskade alla små detaljerna. En snurrande julgran, vackra kristallkronor och gamla kassadiskar. Allt så genomtänkt och så fint in i minsta detalj. Kliar lite i fingrarna faktiskt, skulle vilja göra ett eget dockskåp. Men det får nog vänta tills man har egna barn och det faktiskt är någon som vill leka med det...
 
Vi avslutade vår kväll med lite fika i gamla stan. Älskar verkligen att gå längs de gamla gatorna, särskilt på vintern!


Frida    •     •   http://fridanyburgs.blogg.se

Älskar Nks julskyltning, vi har också haft det som tradition att kolla på den varje år ända sedan jag var liten och sedan besöka Gamla stans julmarknad :)

Fina bilder

Svar: Supermysigt! Har själv inte hunnit till Gamla stans julmarknad i år, men den är verkligen underbar :)Tack!
sofiaallard.webblogg.se










Kom ihåg mig?
Kreativ 20 åring med många drömmar. Älskar foto, inredning, shopping och slappa söndagar. Jobbar heltid som receptionist och bor med sambon i en etta utanför Stockholm. Kul att du hittat hit och hoppas du blir inspirerad!

HannaVic logotype