Wish list Lagerhaus

Lagerhaus har verkligen alltid något jag vill ha. Och alltid så billigt!
 
En måttkanna har jag saknat väldigt mycket i köket, och hur snyggt som helst med en i glas. En marmorgrön mortel! Ah så snygg! Stora globlampor med betongfot verkar ha blivit en populär grej. Och inte så konstigt heller! Vi skulle behöva fler ljuskällor och något litet som den här tror jag räcker. En spegel i min tavelvägg skulle nog mixa upp och ge en rolig kontrast till tavlorna. Och en låda, för förvaring av småsaker. Utan bra förvaring är det omöjligt att få ett organiserat hem.
 
Jag måste nog hålla med min familj som har börjat säga att vi snart måste flytta till en större lägenhet för att jag köper så mycket grejer... Men jag har ju inte framme allt samtidigt och det finns fortfarande gott om plats på vinden för att förvara grejer som inte används hehe.











Kom ihåg mig?
Kreativ 20 åring med många drömmar. Älskar foto, inredning, shopping och slappa söndagar. Jobbar heltid som receptionist och bor med sambon i en etta utanför Stockholm. Kul att du hittat hit och hoppas du blir inspirerad!

HannaVic logotype