Industriellt & mjukt

 
Nu har vi äntligen fått lite gjort här hemma! Armeringsjärnet och en spegel har kommit upp på väggen. Självklart är en hel del växter och grönska inblandat, lite ugglor och lite industriella detaljer. Jag vet att jag har sagt det förr, men jag älskar verkligen att blanda industriella, lite hårdare detaljer med mjukare, snirkligare, mer 'femenina' prylar. Både jag och Joel e så nöjda! Vad tycker ni?






Http://carroat.blogg.se    •     •  

Så fint! :)

Svar: Tack så mycket! :)
sofiaallard.webblogg.se

Sofie Wu    •     •   http://sofuwu.blogg.se

Älskar din blogg! Så mycket inspiration! Vill också flytta och inreda!

Svar: Åh tack så mycket!! Va glad jag blir! :) <3
sofiaallard.webblogg.se










Kom ihåg mig?
Kreativ 20 åring med många drömmar. Älskar foto, inredning, shopping och slappa söndagar. Jobbar heltid som receptionist och bor med sambon i en etta utanför Stockholm. Kul att du hittat hit och hoppas du blir inspirerad!

HannaVic logotype