Gokväll

Ljushållaren är från Mio och böckerna från loppis
 
Vi har bott här nu i lite drygt 2 1/2 månad. Galet vad fort tiden går egentligen. Jag tycker ändå att vi har bott in oss ordentligt men känner att det finns saker att fixa hela tiden. Förra helgen fick vi äntligen upp spegeln i hallen, några krokar och en klocka. Men att få upp fönsterbrädan i köket verkar omöjligt..suck!
    Jag kommer också på nya projekt, idéer och hittar nya saker att köpa varje dag, riktigt roligt! Ett hem bygger man inte upp på en dag. Vilket inte var något jag hade förväntat mig. Men man kan ju verkligen hålla på hur länge som helst. Det är en av anledningarna till varför jag älskar inredning. Det finns alltid något nytt att hitta på! Köpa nytt, återanvända, göra om, göra själv... Blir det inte bra eller när man tröttnar då är det bara att göra om! Och om man bara är lite påhittig behöver allt inte kosta en förmögenhet, men det betyder inte att resultatet ser mindre glamoröst ut!











Kom ihåg mig?
Kreativ 20 åring med många drömmar. Älskar foto, inredning, shopping och slappa söndagar. Jobbar heltid som receptionist och bor med sambon i en etta utanför Stockholm. Kul att du hittat hit och hoppas du blir inspirerad!

HannaVic logotype