I like You, Coffee and Cats

Armeringsjärn. Varför ska man nöja sig med att ha klättrande växter på det i trädgården? Det funkar ju lika bra som en anslagstavla! Joel fick över lite armeringsjärn från jobbet för ett tag sedan. Och jag har länge velat ha en liten snutt, så jag hejdade honom direkt när han sa att det skulle slängas annars. Just nu står den lutad mot väggen. Men tror nog att vi ska ta och hänga upp den istället!
 
Idéen fick jag såklart från Pinterest. Klämmorna har jag köpt på Granit. Kalendern hittade jag på nätet och skrev ut. Vykortet med den söta texten köptes i veckan på Lagerhaus!











Kom ihåg mig?
Kreativ 20 åring med många drömmar. Älskar foto, inredning, shopping och slappa söndagar. Jobbar heltid som receptionist och bor med sambon i en etta utanför Stockholm. Kul att du hittat hit och hoppas du blir inspirerad!

HannaVic logotype