Moodboard

1. Glasvas | 2. Ljusstakar | 3. Poster | 4. Kudde | 5. Glasburk med tappkran | 6. Kruka

 

Det här med moodboards är ju riktigt smart. Ett inspirerande, enkelt och roligt sätt att komma fram till hur ett rum kan inredas. Sakerna ovan har jag plockat från lite olika ställen. Några av dem har jag kikat på länge. Den runda glasvasen är jag riktigt sugen på att klicka hem! Och så letar jag febrilt efter en stor tavla. Gärna något enkelt, liten färgklick, men det var inte helt lätt att hitta det jag sökte. Men en påfågel på väggen skulle kanske inte heller vara helt fel?












Kom ihåg mig?
Kreativ 20 åring med många drömmar. Älskar foto, inredning, shopping och slappa söndagar. Jobbar heltid som receptionist och bor med sambon i en etta utanför Stockholm. Kul att du hittat hit och hoppas du blir inspirerad!

HannaVic logotype