Första dagen som receptionist

 
Jag överlevde första dagen som receptionist! Och jag inte bara överlevde, det var roligt också. Jag har nu sjunkit ner i soffan, ganska trött efter alla intryck. Blir en hyffsat tidig kväll så jag är pigg och redo inför dag två.
 
På bilden till höger har ni min jobboutfit numera. Väntar dock på byxor i min size och en något mindre skjorta :P Måste säga att det är väldigt skönt att inte behöva fundera över vad jag ska ha för kläder på mig då jag bara har mina egna kläder till och från jobbet.
 
Det blev en sväng till frisören igår också! Kände att det inte gick att gå med så slitna toppar längre. Blev väl ingen stor förändring direkt, men hon fick klippa ett antal centimeter för att få bort allt slitet. Jag måste verkligen bli bättre på att gå till frisören oftare... Kanske ska fundera över att göra en större förändring vid nästa frisörbesök också!











Kom ihåg mig?
Kreativ 20 åring med många drömmar. Älskar foto, inredning, shopping och slappa söndagar. Jobbar heltid som receptionist och bor med sambon i en etta utanför Stockholm. Kul att du hittat hit och hoppas du blir inspirerad!

HannaVic logotype