Hiss eller diss(gardin)

 
Visst det e ett tag kvar tills det är dags att julpynta, men eftersom butikerna har börjat ta fram pyntet kan väl jag lika gärna börja skriva om det också! Jag har väl egentligen sen länge haft tanken på julgardiner i bakhuvudet. Gardiner är inget jag lagt ner mycket pengar på till lägenheten. Vi fick med oss vita, skira gardiner hemifrån som jag tycker om jättemycket. Men till jul vill jag ändå fixa något mer stämningsfullt.
 
Så jag kikade runt lite på Jotex för att se vad som finns där! Till vardagsrummet är både Joel och jag överrens om att vi vill ha enkla, röda panellängder. Men till köket skulle vi vilja ha något mer mönstrat eftersom det är så enfärgat där redan. Vad det ska vara vet jag inte än. Men jag har alltid tyckt att hissgardiner är så sött. Hellre det än en kappa tror jag i alla fall. Men hur bra passar en hissgardin i ett kök, egentligen? Känns lite mer sovrum! Nä, till köket får jag leta vidare!











Kom ihåg mig?
Kreativ 20 åring med många drömmar. Älskar foto, inredning, shopping och slappa söndagar. Jobbar heltid som receptionist och bor med sambon i en etta utanför Stockholm. Kul att du hittat hit och hoppas du blir inspirerad!

HannaVic logotype