I höstsolen

 
 
En förmiddag på hästryggen har jag sett fram emot väldigt länge. Och igår blev det äntligen av. Jag, Joels mamma och hans lillebrors flickvän fick låna var sin häst under några timmar. Vädret var helt perfekt, lite kallt men en värmade höstsol gjorde det rent av magiskt. Det var lite svårt att få igång hästarna men travade gjorde vi i alla fall. Och lite snabbare gick det allt tillbaka hem. Jag som suttit på en häst typ 1-2 gånger tidigare lärde mig massor och det var så roligt att komma nära och arbeta med ett djur.
 
Jag älskar och har alltid älskar djur. Att få rida har varit en dröm som jag haft sedan litenliten tjej. Tyvärr så är jag extremt allergisk (mot typ allt) och så fort jag ser en häst börjar nysattackerna.. Inför gårdagen hade jag tryckt i mig allergimedicin och jag klarade mig relativt bra. Tror även det hjälpte att vi var ute och att det var så pass kallt som det ändå var.
 
 
Idag känns det i kroppen kan jag säga! Träningsvärk som nästan gör det svårt att gå. Men jag är inte ett dugg avskräckt, inte ens av allergin. Men tills nästa gång ska jag nog ha pratat med en läkare och få bättre medicin... Så orättvist, om det ändå fanns botemedel mot allergier så även jag skulle få ta hand om så underbara djur. Men jag är överlycklig över att jag ändå fick en så fantastisk dag!


Michis    •     •  

Vi gör om det någon dag, var superduper mysigt!! ❤️

Svar: Väldigt gärna! Så mysigt så! ❤️
sofiaallard.webblogg.se










Kom ihåg mig?
Kreativ 20 åring med många drömmar. Älskar foto, inredning, shopping och slappa söndagar. Jobbar heltid som receptionist och bor med sambon i en etta utanför Stockholm. Kul att du hittat hit och hoppas du blir inspirerad!

HannaVic logotype