Julfeeling med Lagerhaus

Bilderna i inlägget är lånade från Lagerhaus.se
 
Jag börjar få mer och mer julfeeling och längtar tills det är dags att börja julpynta och dricka julmust. Sambon är stenhård med julmusten, ingen julmust innan första advent... Men tills dess gör jag mentala noteringar över vad jag ska köpa och hur vi ska pynta. Lagerhaus har som vanligt så mycket som jag faller pladask för!
 
Hade ni också små julkalendrar när ni va små? Där man fick öppna en liten present varje morgon. Så mysigt! Lagerhaus julkalender är så söt och smart i sin enkelhet. För bara 49:-
Vad är julen utan ljus? Tända ljus måste vara enklaste sättet att få till den rätta stämningen. Särskilt doftljus! Personliga favoriten är bomull. Och glöggkoppar är ju faktiskt ett måste, blir lite svårt att ha glöggparty annars. Älskade att den här glöggkoppen va så enkel, inte en massa krussiduller och duttidutt! Men ändå julig!
Förutom levande ljus är ljusslingor, stjärnor och ljusstakar något jag älskar med julen och vintern. Sen e ju jag en sån som vill ha ljusslingor framme året runt. Men kanske inte de allra juligaste... Nä men de allra mörkaste månaderna av året har jag ljusslingor framme i alla fall. Och jag kan lova att den dagen vi flyttar till en lägenhet med balkong, då ska jag banne mig inreda med Lagerhaus ljusslingor med stora globlampor! Så fint!
 
Det må va för tidigt för att julpynta än.. Men det är aldrig för tidigt för att planera! ;)
När brukar ni ta fram det första julpyntet?











Kom ihåg mig?
Kreativ 20 åring med många drömmar. Älskar foto, inredning, shopping och slappa söndagar. Jobbar heltid som receptionist och bor med sambon i en etta utanför Stockholm. Kul att du hittat hit och hoppas du blir inspirerad!

HannaVic logotype