Söndag morgon

 
Nu när jag jag jobbar heltid blir dem lediga stunderna mer värdefulla. Jag njuter mer av helgerna och kommer ihåg att uppskatta de små sakerna. Visst är det slitigt att jobba heltid men jag mår så mycket bättre. Imorse gjorde jag mig en lyxig kopp latte och slängde ihop en våffelsmet och började grädda. Hela lägenheten luktar fortfarande nygräddade våfflor! Och jag har en mätt och glad sambo. Har aldrig gjort egen våffelsmet innan, men kommer garanterat göra det i fortsättningen. Inte ett dugg svårt och så mycket godare än smet från färdigt pulver. Prova själv!
 
 
Åh vad jag älskar sega söndagar! Ska mysa vidare nu och bara göra det jag känner för!











Kom ihåg mig?
Kreativ 20 åring med många drömmar. Älskar foto, inredning, shopping och slappa söndagar. Jobbar heltid som receptionist och bor med sambon i en etta utanför Stockholm. Kul att du hittat hit och hoppas du blir inspirerad!

HannaVic logotype