Storhandling och funderingar

 
Oj vad vi har varit duktiga! Idag åkte vi och storhandla direkt efter jobbet. Och då storhandlade vi verkligen! Fem fullproppade påsar som nu är uppackade. Nu behöver vi förhoppningsvis inte storhandla förens om ca en månad.
 
En tanke: jag får alltid så dåligt samvete när jag går ut från mataffären med en massa mat och möts av minst en tiggare. Och jag vet att jag inte är den enda som tycker det är jobbigt. Jag kan absolut ge en slant. Men det tar emot. Missförstå mig inte, jag tycker fruktansvärt synd om dem. Men efter alla historier om ligor och fula trick vet jag inte vad man ska tro på... Vart går egentligen pengarna? Det skulle däremot kännas bättre att skänka mat, kläder, filtar eller något annat användbart.... En skjuts i rätt riktning!











Kom ihåg mig?
Kreativ 20 åring med många drömmar. Älskar foto, inredning, shopping och slappa söndagar. Jobbar heltid som receptionist och bor med sambon i en etta utanför Stockholm. Kul att du hittat hit och hoppas du blir inspirerad!

HannaVic logotype