Förändring

 
Ibland är det inte mycket som krävs för en stor förändring. Om ett par dagar jobbar jag mitt sista pass på Saint Tropez. Efter 10 månader känner jag att det är dags för att prova på något nytt. Och när jag nästan snubblade över en heltidstjänst, 40h/vecka jämfört med en tjänst som extrapersonal, var det inte mycket att fundera över.
 
Jag ska nu alltså jobba som receptionist på en Aleris mottagning bara ett stenkast ifrån där vi bor. Med lönen från ett heltidsjobb kommer jag kunna betala av en del av lånet för lägenheten betydligt snabbare. En större summa kommer också kunna läggas till spar varje månad. Det känns helt rätt och som ett bra nästa steg i livet. Jag ser verkligen fram emot att lära mig något nytt och ha en vardag som jag tror passar mig bättre. Jobba morgon till eftermiddag med lediga kvällar och helger, underbart!











Kom ihåg mig?
Kreativ 20 åring med många drömmar. Älskar foto, inredning, shopping och slappa söndagar. Jobbar heltid som receptionist och bor med sambon i en etta utanför Stockholm. Kul att du hittat hit och hoppas du blir inspirerad!

HannaVic logotype