En pärla

 
Dagens förmiddag tillbringade jag på Hemnet, suktat efter underbara lägenheter. Efter mycket dreglande kom jag fram till att den här lägenheten måste jag bara dela med er. För det första tycker jag planlösningen är väldigt smart och supermysig med sina två balkonger. Lägenheten ligger i Högalid, Stockholm ett stenkast från tunnelbanestationen Hornstull, mellan två tysta innergårdar. Och vad gäller inredningen! så har jag nog lite smått ändrat tycke för retro. Botaniskt + retro = lovely!
 
 
Klicka här för att läsa mer om lägenheten!











Kom ihåg mig?
Kreativ 20 åring med många drömmar. Älskar foto, inredning, shopping och slappa söndagar. Jobbar heltid som receptionist och bor med sambon i en etta utanför Stockholm. Kul att du hittat hit och hoppas du blir inspirerad!

HannaVic logotype