S M E G

Bildkälla
 
Jag är inte säker på att matriella ting bidrar till lycka. Men det finns något som jag alltid tyckt är snyggt och trängtat efter. Nämligen kylskåp från SMEG! Ett kylskåp som går i 50-talsstil är ju hur snyggt som helst i ett modernt lantligt kök. Jag har nog alltid varit mest förstjust i den vita. Men självklart finns det massa färger att välja på. Om jag vid nästa kylskåpsinköp ska välja en SMEG (såklart) kan vi snacka om beslutsångest...
 
Bildkälla                                                                      Bildkälla
 
En mintgrön...aaah!
 
Bildkälla                                                                                              Bildkälla
 
Eller en gräddvit..? Hmm det tål att funderas på!











Kom ihåg mig?
Kreativ 20 åring med många drömmar. Älskar foto, inredning, shopping och slappa söndagar. Jobbar heltid som receptionist och bor med sambon i en etta utanför Stockholm. Kul att du hittat hit och hoppas du blir inspirerad!

HannaVic logotype