En intensiv fredag

Gårdagen var minst sagt intensiv. Redan strax efter 05 började dagen med frukost och paket för Joel som fyllde 21! Följt av en lång och pirrig arbetsdag. I torsdags kväll var vi nämligen på en visning av en tvåa. Vi älskade lägenheten och budgivningen var snabbt igång. När vi gick och la oss på torsdagskvällen hade vi ledande budet!
 
Efter en lång natt med dålig sömn satt jag på jobbet och väntade på besked om något nytt bud hade lagts. Strax efter kl 8:00 fick jag ett sms: "Vi ska flytta i mitten av juni!" Chockade, glada och längtansfulla är vi nu.
 
Och det är inte långt vi flyttar, bara två höghus bort. En tvåa på 62 kvm på våning 14. Läskigt högt men med milsvid utsikt och eftermiddags- & kvällssol. Jag vet inte vilket som är bäst, en stor klädkammare eller en nyrenoverad balkong!! Köket är väl det enda egentligen som skulle behöva en lyft. Så innan flyttlasset går (typ 50 meter) tänkte vi riva ut större delen av köket. Roligt med ett projekt tycker jag! Men jag är väldigt tacksam att vi har familjemedlemmar som vill hjälpa till! Familjemedlemmar som vi igår hade en underbar kväll tillsammans med på Friday's inne i Stockholm, för att fira Joel :)











Kom ihåg mig?
Kreativ 20 åring med många drömmar. Älskar foto, inredning, shopping och slappa söndagar. Jobbar heltid som receptionist och bor med sambon i en etta utanför Stockholm. Kul att du hittat hit och hoppas du blir inspirerad!

HannaVic logotype