Virkad sittpuff

Sittpuffen är klar! Jag vågar inte ens skriva hur många gånger jag repat upp den för att göra om. Men dels tyckte jag det bara var kul att virka och så kunde jag inte leva med tanken att det inte skulle bli som jag tänkt om jag inte gjorde om den. :P Jag har både stoppat den med två huvudkuddar som inte används längre och några kläder som vi hade rensat bort. Men när man sitter på puffen blir det lite glest mellan maskorna så man anar färg på innehållet. Så eftersom kuddarna är vita la jag kläderna (som är svarta) runt om. Men får se om jag kanske syr dit ett innertyg för ett ännu bättre resultat.
Känns lite tråkigt att vara klar med den. Vad ska jag virka nu liksom? En till sittpuff? :D Jag är jättenöjd med den i alla fall och om ni själva vill prova så rekomenderar jag det här mönstret.











Kom ihåg mig?
Kreativ 20 åring med många drömmar. Älskar foto, inredning, shopping och slappa söndagar. Jobbar heltid som receptionist och bor med sambon i en etta utanför Stockholm. Kul att du hittat hit och hoppas du blir inspirerad!

HannaVic logotype