Drömmar 2016

Det finns mycket jag vill göra här i livet. Stora och små drömmar, vissa i en närmare framtid än andra. Jag hoppas och ska kämpa för att några av dem drömmarna ska bli verklighet det här året.
 
Jag vill resa och upptäcka världen. Fly vardagen ett tag, om än bara för en stund!
 
Jag vill gå en danskurs igen. För att utmana mig själv!
 
Jag vill att 2016 ska vara ett kreativt år.
 
Jag vill, ska(!) ta körkort. För jag vill kunna klara mig själv, vara oberoende av andra till en större del.
 
Det finns så mycket mer jag vill göra, men det är lätt att vara överambitiös och sedan bli besviken när man inte hunnit med allt. Då känns det bättre att ha några extra drömmar i bakhuvet, som kan ses som en bonus istället. Sen är det viktigt för mig att inte låta drömmar bli måsten. Det finns redan nog med måsten i vardagen, så om drömmarna skulle bli måsten försvinner det roliga för min del.
 
Jag har inte fotat någon av dessa bilder i det här inlägget. Helt ärligt har jag minimal inspiration just nu. Det här mörkret tar all ork och motivation ifrån mig. Så jag är otroligt tacksam för sidor som dessa bilder kommer ifrån. Underbar inspiration och ett stort plus att det är helt gratis nedladdning. Kika in själva så får ni se! Här! och Här!











Kom ihåg mig?
Kreativ 20 åring med många drömmar. Älskar foto, inredning, shopping och slappa söndagar. Jobbar heltid som receptionist och bor med sambon i en etta utanför Stockholm. Kul att du hittat hit och hoppas du blir inspirerad!

HannaVic logotype