Dymo

Kom på att jag glömt att visa min fina dymo som jag köpte på mellandagsrean. Det kanske inte är en livsviktig pryl att ha hemma, men rolig e den! Mina glasburkar med havregryn, socker och vetemjöl har fått fina ettiketter. Likaså en anteckningsbok. Den är ju också perfekt att märka kryddkrukor med. Inga jag har just nu men en tanke är att när jag kommer igång med gjutandet ska jag göra betongkrukor att plantera kryddor i :)


Sofie Wu    •     •   http://sofuwu.blogg.se/

Åh vart skaffade du din dymo? :)

Svar: På Clas Ohlson! Finns lite olika modeller att välja på :)
sofiaallard.webblogg.se










Kom ihåg mig?
Kreativ 20 åring med många drömmar. Älskar foto, inredning, shopping och slappa söndagar. Jobbar heltid som receptionist och bor med sambon i en etta utanför Stockholm. Kul att du hittat hit och hoppas du blir inspirerad!

HannaVic logotype