Ett blomsterland

När dagens planer plötsligt ändrades åkte jag och Joel till blomsterlandet. Och ja, jag shoppade loss i brist på något att göra. Tycker alltid det är så inspirerande att gå runt bland alla växter. Så nu när jag har rensat ut alla julgrupper plockade jag ihop några söta växter att sätta ihop och göra ett litet landskap av. En ny fjädersparris och tulpaner var också ett måste. Den lilla kaktusen ska få bo på soffbordet tror jag.
Blev förälskad i det lilla miniträdet direkt, lite trollskt liksom. Tyvärr var det först på hemvägen jag kom på att jag hade glömt något att lägga ovanpå den nakna jorden. För lite mer färg. Kanske kan funka att så gräs?? Stenar i någon annan färg? Hmm... Någonting behövs i alla fall!











Kom ihåg mig?
Kreativ 20 åring med många drömmar. Älskar foto, inredning, shopping och slappa söndagar. Jobbar heltid som receptionist och bor med sambon i en etta utanför Stockholm. Kul att du hittat hit och hoppas du blir inspirerad!

HannaVic logotype