Leva & Bo

En slapp fredagkväll. Är mentalt slut efter denna vecka, trots att det vart en kort vecka med en ledig onsdag. Så nu laddar jag om med lite inspiration. Vilket säkert har märkts att jag saknat här på bloggen. Jag tror att när jul och nyårs helgerna var slut gick luften ur mig lite. Så mycket fix och don inför jul och nu när allt är undanstädat har jag inget konkret att se fram emot. Så mörkt och kallt och jag bara längtar till vår och sommar... Laddar energi på de små sakerna i vardagen. Det är ändå det som räknas i slutändan! Nu Leva & Bo! :)











Kom ihåg mig?
Kreativ 20 åring med många drömmar. Älskar foto, inredning, shopping och slappa söndagar. Jobbar heltid som receptionist och bor med sambon i en etta utanför Stockholm. Kul att du hittat hit och hoppas du blir inspirerad!

HannaVic logotype