Ett helt år

Ett helt år har gått, och lite till, sedan vi flyttade till vår egna lägenhet. Ett år med lite hemlängtan och många drömmar som gått i uppfyllelse. En lägenhet med extremt bra planlösning och vi trivs jättebra. Men det är ju en etta på 48 kvm. Och vi börjar tycka att det är lite trångt. Jag saknar närheten till naturen, vi har ingen balkong eller altan. Vi har underbara kommunikationer till stan, jobb, familj och vänner. Men jag tror nog jag kan offra kommunikationerna (framför allt de till stan) för en större lägenhet med balkong. Och det är precis det vi har hittat nu. En lägenhet som vi båda har blivit smått förälskade i. Imorgon är det visning och vi är så nyfikna på om den är lika fin som det ser ut som på bilderna.
 
Mentalt är nog Joel lite mer redo för att flytta än vad jag är. Jag älskar verkligen vår lägenhet som är bra på så många sätt. Men det skulle ju såklart vara skönt med lite mer space. Mer plats att vara tillsammans på men också mer plats för sig själv. Bättre möjligheter att ta över gäster osv. Lite blandade känslor har jag. Är nog mest rädd för att vi ska gå för fort fram och göra ett för snabbt beslut. Budgivningar kan ju vara rätt så hetsiga...











Kom ihåg mig?
Kreativ 20 åring med många drömmar. Älskar foto, inredning, shopping och slappa söndagar. Jobbar heltid som receptionist och bor med sambon i en etta utanför Stockholm. Kul att du hittat hit och hoppas du blir inspirerad!

HannaVic logotype