Virkad sittpuff

Jag har börjat virka på sittpuffen jag skrev tidigare om att jag skulle göra. Jag har kommit ganska långt nu, trots att jag har repat upp den några gånger.. Men det gör inte så mycket eftersom det är så kul. Haha Joel tycker jag är som en gammal tant. Jag hoppas jag inte är den enda som blir smått besatt av sånt här. Jag virkar nästan varje dag så fort jag kommit hem, och ibland om jag hinner virkar jag till och med nåt varv på morgnarna innan jobbet.. 
 
Härifrån har jag lånat mönstret! Just nu är jag uppe i tre nystan men skulle tro att det säkert går åt ett till.


Joanna-8 självmordsförsök senare- Livet med Asperger och Bipolär sjukdom    •     •   http://familjeliv.se/blogg/domkallarmighannes

så fin färg

Svar: Eller hur! Finns oxo andra jättefina färger på panduro :)
sofiaallard.webblogg.se










Kom ihåg mig?
Kreativ 20 åring med många drömmar. Älskar foto, inredning, shopping och slappa söndagar. Jobbar heltid som receptionist och bor med sambon i en etta utanför Stockholm. Kul att du hittat hit och hoppas du blir inspirerad!

HannaVic logotype