Försommar

10 maj och det är redan sommar! Jag e lite rädd att det här är den värmen vi får.. För om det är något jag inte litar på så är det den svenska sommaren.. Så idag efter jobbet passade vi på att gå ut på innergården med en grillad kyckling, sallad och jordgubbar. Lite försmak på sommaren blev det i kvällsolen! Självklart hade vi med oss min grymma högtalare från UE Boom!
 
Jordgubbstråget är från lagerhaus och är både söt och smart att ha jordgubbarna i! Och de snygga glasflaskorna är Snapple-flaskor som jag tvättat bort etiketterna på. Tyckte det var alldeles för synd att slänga de snygga flaskorna. Och perfekta att ha med ut på picknick!











Kom ihåg mig?
Kreativ 20 åring med många drömmar. Älskar foto, inredning, shopping och slappa söndagar. Jobbar heltid som receptionist och bor med sambon i en etta utanför Stockholm. Kul att du hittat hit och hoppas du blir inspirerad!

HannaVic logotype