Flytt nr 2


Igår fick vi äntligen nycklarna till lägenhet nr 2! Ovant att ha balkong på våning 14..! Igår började vi faktiskt att måla i sovrummet. Skönt att ha så mycket fix som möjligt klart innan alla möbler är på plats.

Idag är jag ledig! Så jag har börjat måla ett andra lager på väggen och fixat lite annat smått o gott. Joel kom nyss hem också så det e lite lättare att få över saker. Hittills har jag tagit en låda i taget... Och jag vet inte hur många gånger jag gått fram och tillbaka..

Men nu river vi i klädkammaren! Åh va det här e kul!











Kom ihåg mig?
Kreativ 20 åring med många drömmar. Älskar foto, inredning, shopping och slappa söndagar. Jobbar heltid som receptionist och bor med sambon i en etta utanför Stockholm. Kul att du hittat hit och hoppas du blir inspirerad!

HannaVic logotype