Loppisfynd

 
Hejsan, det var inte igår... Jag har varit ledig i nästan två veckor med undantag för ett pass i butiken. Nu är jag tillbaka på jobbet igen och det känns okej. Lite tungt känns det allt när sommaren har varit som den varit - inte alls. Tycker det känns som att den inte har börjat än men det är ju trots allt snart augusti. Men man får väl vara glad för de soltimmar man har fått!
 
Några av mina lediga dagar spenderade jag på landet med Joel och familjen. Eftersom det inte blev så mycket latande på bryggan på grund av vädret, tror jag att mamma och jag i stort sett var på alla loppisar och antikaffärrer som finns i hela småland. Vilket är något vi båda älskar! Åh vad vi har fyndat fina grejer!
 
 
Den här tavlan till exempel. En akvarellmålning av en liten gata i Paris. 75 kronor fick jag betala för den. Så nöjd nu när den kom upp på väggen idag!
 
 
Och pidestalen! Det måste nog vara bästa fyndet, om jag måste välja! 70 kronor kostade den och var helt trären men jag bestämde mig för att måla den vit. Tekannan är en Kockums, även den ett loppisfynd i superfint skick och kostade 250 kronor.
 
Det var långt ifrån allt som har inhandlats... Men det blir nog på tok för mycket att visa upp allt i ett inlägg!











Kom ihåg mig?
Kreativ 20 åring med många drömmar. Älskar foto, inredning, shopping och slappa söndagar. Jobbar heltid som receptionist och bor med sambon i en etta utanför Stockholm. Kul att du hittat hit och hoppas du blir inspirerad!

HannaVic logotype