Lurviga vän

Jag är hemskt ledsen för den dåliga uppdateringen. Men i måndags kom vi hem från Österrike. Vi hade några underbara dagar i Wien och sedan i Laa, en liten by där vi träffade Joels österrikiska släkt. Supertrevligt och roligt att träffa alla. Har massa bilder att lägga upp men det får bli i ett annat inlägg.
 
Igår var jag och mamma hos veterinären med mina kaniner. Den ena tycker vi länge har sett smal och orkeslös ut. Så tyvärr fick vi ta bort henne igår morse. Det var riktigt jobbigt men alternativet, att ha kvar henne kändes inte schysst. Den andra kaninen var frisk och kry så han fick följa med hem igen. Men det känns så fruktansvärt hemskt att han ska sitta ensam i den stora buren alldeles själv. Så vi ska prova att ha honom här hemma hos mig och Joel, då kan han få skutta runt ganska fritt och med mer sällskap. Stackars små. Otroligt vad man fäster sig vid de små liven ♡


ɑ n n i k ɑ    •     •   http://blogofphoto.webblogg.se

Så fluffig :D










Kom ihåg mig?
Kreativ 20 åring med många drömmar. Älskar foto, inredning, shopping och slappa söndagar. Jobbar heltid som receptionist och bor med sambon i en etta utanför Stockholm. Kul att du hittat hit och hoppas du blir inspirerad!

HannaVic logotype