Happy Halloween

 
Igår jobbade jag min sista dag på Saint Tropez! Det kändes mycket konstigt, skönt att gå vidare men samtidigt lite ledsamt att inte få jobba mer med de fina kollegorna jag har där... Jag stängde i alla fall butiken och kom hem till en Halloweenpimpad lägenhet och fläskfilé och potatis i ugnen. :) Sen hade vi en supermysig och trevlig trippel-par-middag!
 
 
Och så här blev halloween-vimplarna. Det tog sin lilla tid att göra, men jag blev nöjd och Joel tyckte också om dem så de sparar vi till nästa halloween!
 
 
Till efterrätt blev det kladdkaka och marängspöken. Receptet till marängspökena hittar ni på den här bloggen. Mitt favorit kladdkake-recept hittar ni här.
 
 
Efter fläskfilé och märängspöken tittade vi på Insidous 3. Jag var nog den som tittade minst... Skräckfilmer har väl aldrig riktigt varit min grej, men den var trots allt helt okej (av det jag såg i alla fall haha) och inte alls särskilt läskig fram på slutet! Ikväll är vi själva bjudna på middag hos Joels äldsta lillebror och hans flickvän, det ska bli väldans trevligt!
 
Happy Halloween på er! :)


starsinlife.blogg.se    •     •   http://starsinlife.blogg.se/

Vad mysigt du fixat!!supermysigt :)

Svar: Tack så mycket! :D
sofiaallard.webblogg.se

Sarah Sjöstedt    •     •   http://ninjabob.blogg.se/

vilka söta marängspöken :D

Svar: Hihi tack! Superlätta att göra :)
sofiaallard.webblogg.se










Kom ihåg mig?
Kreativ 20 åring med många drömmar. Älskar foto, inredning, shopping och slappa söndagar. Jobbar heltid som receptionist och bor med sambon i en etta utanför Stockholm. Kul att du hittat hit och hoppas du blir inspirerad!

HannaVic logotype