Flygande växthus

En superläcker julklapp jag fick var den här glaskupan. Det är inte förrens nu jag fått upp den i fönstret med lite fiskelina. Jag klurade ett tag på vad jag skulle stoppa in i den. Tyvärr får man inte ha värmeljus i den. Men varför inte en växt? Min lilla murgröna som jag odlat upp i en vas fick flytta in. Och jag gissar att den kommer må väldigt bra där, som i ett litet växthus! Tycker det blev riktigt läckert också!


Helene    •     •   http://minttu.blo.gg/

Så fint! :D

Mats Storm    •     •  

Hej!
Byt ut fiskelinan mot stål(finns tunna med fjäderfunktion som man drar ut till önskad längd), så kan du ha värmeljus i, det har jag och det är jättefint :-)










Kom ihåg mig?
Kreativ 20 åring med många drömmar. Älskar foto, inredning, shopping och slappa söndagar. Jobbar heltid som receptionist och bor med sambon i en etta utanför Stockholm. Kul att du hittat hit och hoppas du blir inspirerad!

HannaVic logotype